2013-01-11

Idag skulle Alvina och Zachris pepparkakshus ätas upp.

Det här skulle bli lika kul som när de byggde pepparkakshuset.

Det var bara att ta pepparkakshuset ut på altanen. Farfar hämtade den stora hammaren Alvina fick börjar.
YouTube Video
Sedan var jag ute och busade med mina barnbarn det tycker de om.

Ibland kan Alvina och Zachris vara riktigt goda vänner.

YouTube Video


Alvina var tvungen och testa isen på den lilla dammen, men det blev en liten överraskning för Alvina.
Övriga av familjen skulle till Ängelholm och se på Hobbit, biljetter som dom fick i Julklapp av Farfar Bebben.

Visst det är inte alltid det går bra att vara barnvakt. Klart Zachris skulle måla på armarna med färg pennor. Tur jag fick hjälp av Alvina och tvätta bort färgen.
Tänk vilken tur jag haft som får uppleva de här roliga stunderna med mina barbarn.
Det bästa är att de gillar Goisaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar