2013-01-13

Idag har jag varit med mina barnbarn på Disney on ice i Malmö.

Det var länge sedan jag missade en hockeymatch när Mörrum spelade. Men idag åkte jag och Bonny, Ditte med med Zachris och Alvina till Malmö för att se Disney on ice.



Det här tyckte Alvina och Zachris om.


Efter Disney on ice åkte vi till McDonald's.









YouTube Video

Lite bus med en ballong från McDonald's.


Inte så konstigt jag blev trött efter en lång dag i Malmö. Jag har ju inte mått så bra den sista tiden äter en kur Ciprofloxacin 500 mg och Metronidazol 500 mg för min mage. Blir så jäkla trött och torr i munnen och dålig i magen av tabletterna.
Inte blev jag gladare av att Mörrum förlorade med 3-0 mot Vita Hästen. Hade kontakt med Janne Viëtor och första perioden såg det bra ut.



Men en sak är säker jag hade skit roligt med mina barnbarn.
Biljetten fick jag av mina barnbarn som tyckte farfar Bebben behövde lite skoj.


Visst är det härligt med barnbarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar